© All rights reserved, 2017 by Steenbergen Facility. Created by Pim Scheffer | Algemene voorwaarden

  • facebook
  • LinkedIn - Black Circle

Werving en Selectie

Diensten

1/1

Wie zijn wij?


Op het gebied van Werving & Selectie zijn wij gespecialiseerd in het verbinden van vraag en aanbod van interim en vaste functies op het gebied van Facility Management. Wat ons hierin zo bijzonder maakt is onze persoonlijke benadering en enorme betrokkenheid naar zowel u als opdrachtgever als onze Facilitaire Professionals.

Heeft u op enig moment een onderbezetting door bijvoorbeeld ziekte, zwangerschapsverlof of heeft u tijdelijk extra capaciteit voor een project of aanvulling nodig op uw facilitaire afdeling? Wij kunnen u helpen aan de best passende Facilitaire Professional om zo uw (tijdelijke) onderbezetting op te lossen.

U wilt toch ook de best passende Facilitaire Professional voor uw interim en vaste functies? Daar kunnen wij ú mee helpen. Wij onderscheiden ons door het feit dat wij al ruim 25 jaar kennis hebben van en ervaring hebben met het brede terrein van Facility Management en daardoor exact weten wat u nodig heeft en welke Facilitaire Professional het beste bij u en uw onderneming past.

 


Werkwijze


Een persoonlijke aanpak geniet onze absolute voorkeur en daarnaast kunnen wij ons als geen ander verdiepen in de inhoud van uw facilitaire capaciteitsvraag. Wij willen uw organisatie graag beter leren kennen en daarbij samen met u en/of uw medewerkers onderzoeken welke facilitaire capaciteit u precies nodig heeft. Wij vinden het zeer belangrijk dat de Facilitaire Professional past binnen uw organisatie/team en vooral de cultuur van uw organisatie snel eigen kan maken.

Wij hebben een groot en sterk netwerk van Facilitaire Professionals opgebouwd en investeren in het opbouwen van een relatie met onze Facilitaire Professionals, zodat wij hen goed leren kennen om uiteindelijk de juiste interim job voor hen te vinden. Door ons betrouwbare netwerk van Facilitaire Professionals zijn wij in staat om razendsnel tot een goede klik te komen.

Wij zoeken voor u de best passende Facilitaire Professional voor onder andere de volgende  functies :

- Facility Manager
- Facility Coördinator
- Facility Medewerker
- Teamleider Service desk
- Medewerker Service desk
- Teamleider Facilitaire zaken
- Coördinator Facilitaire zaken
- Adviseur Huisvesting
- Projectleider Huisvesting
- Projectmedewerker Huisvesting
- Adviseur Facilitair
- Projectleider Facilitair
- Projectmedewerker Facilitair
- Cateringmedewerker
- Schoonmaakmedewerker
- Conciërge
- Huismeester


Wij doen voor u de intakegesprekken met de meest passende Facility Professionals. Een selectie van onze geschikte Facility Professionals wordt aan u voorgedragen voor een gesprek met u, waarbij wij dan uiteraard ook aanwezig kunnen zijn als u dat wenst. De Facility Professionals zijn door ons geselecteerd aan de hand van kennis en ervaring, vaardigheden en hun talenten maar natuurlijk ook op basis van zijn/haar persoonlijkheid. Indien nodig verzorgen wij een assessment op het gebied van competenties.

Zodra u gekozen heeft voor de best passende Facilitaire Professional zal hij/zij op het door u gewenste moment bij u starten. Gedurende de periode dat de Facilitaire Professional bij u aan het werk is kunnen wij voor u natuurlijk vinger aan de pols houden. Wij kunnen periodiek met u en de Facilitaire Professional een (tussentijds en eind) evaluatiegesprek voeren. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat gedurende de interim-periode beide partijen tevreden moeten zijn over de uitvoering van de werkzaamheden.

Wat ons betreft stopt onze samenwerking niet na het invullen van de opdracht. Wij willen graag met u periodiek om tafel om te onderzoeken hoe wij onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen brengen. We blijven streven naar het leveren van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Bent u nieuwsgierig geworden over wat wij voor ú als opdrachtgever kunnen betekenen, neem gerust contact met ons op. Tijdens het vrijblijvende gesprek vertellen wij u hoe wij u kunnen ondersteunen van uw interim functie op het gebied van Facility Management.

Diensten

 

Gezien onze kennis en ervaring binnen het facilitaire vakgebied zijn we prima in staat om u te helpen bij:

1.    Het opstellen van het functieprofiel
2.    Het opstellen van een competentieprofiel

a) kennis en ervaring                                        
b) vaardigheden                                              
c) talent (intelligentie, persoonlijke eigenschappen en motivatie)
3.    Het in kaart brengen van de inhoud van de interim functie
a) welke taken moeten worden uitgevoerd                      
b) welke bevoegdheden horen daarbij                          
c) welke  verantwoordelijkheden zijn er aan verbonden 

 

 

Contact


Neem vrijblijvend contact met ons op.

Steenbergen Facility
Guurtje Riemenshof 11
2331 SH Leiden

Email: info@steenbergenfacility.nl
internet: www.steenbergenfacility.nl
mobiel: 06-38628745

KvK-nummer: 61203416
BTW-nummer: NL001534238B75

Uw partner voor uw facilitaire- en huisvestingsvraagstukken